top of page

עשרה דברים, שאפשר לעשות לגמרי בחינם בוושינגטון – חלק שני

להלן עשרה דברים נוספים, שאפשר לעשות בוושינגטון, והם לגמרי בחינם:

1. ביקור בבית הלבן – The White House

לאחר תקופה ארוכה, בה לא היה ניתן לבקר בבית הלבן, הנשיא טראמפ פתח שוב את האפשרות לבקר במקום. יחד עם זאת, נכון להיום – תיאוריה לחוד ומציאות לחוד. כדי לבקר בבית הלבן יש להשיג אישור דרך השגרירות בישראל, שעסוקה בדברים חשובים יותר מזה. אבל (!) אם אתם תושבי ארצות הברית – התהליך אמנם דורש קצת לוגיסטיקה ובירוקרטיה (ארצות הברית למרות הכל) – אך זה אפשרי. מה שעליכם לעשות הוא להירשם לסיור דרך דרך חבר הקונגרס שמייצג אתכם. במקרה הזה אגב תוכלו לצרף אליכם אזרחי ישראל – כל עוד הרישום נעשה דרככם.

אז מה כן אפשרי לאזרחים ישראלים, שאין במשפחתם תושבי ארצות הברית, שיכולים לבוא איתם לסיור בבית הלבן? ניתן לבקר במרכז המבקרים של הבית הלבן – או פשוט להשקיף עליו דרך הגדר כמו כל השאר מרחוב E St NW.


2. ביקור בגן החיות הלאומי - National Zoological Park

אמנם מחוץ לעיר – אך בהחלט מומלץ לחובבי החיות באשר הם – ויש שם לא מעט (כ – 5,000 חיות...) ובעיקר לאוהבי הפנדות 😊


3. פארק רוק קריק – Rock Creek Park

ליד גן החיות, נמצא הפארק הגדול ביותר בעיר, ובו מגוון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, ובינהן: מסלולי הליכה ומסלולים לאופניים, מגרשי טניס, פלנטריום, גני משחקים לילדים ועוד עוד – וכל זה בחינם 😊 בנוסף, יש פעילויות גם בתשלום (גם חלק ממגרשי הטניס בתשלום) – אבל אפשר בכיף לבלות בפארק גם בלי להוציא כסף.


4. מוזיאון הדואר הלאומי – National Postal Museum

מוזיאון המציג את ההיסטוריה של רשות הדואר והמון המון בולים. לכאורה, נשמע כמוזיאון משמים – אך אני מבטיחה לכם שהוא לא! מדובר במוזיאון מושקע, מעניין ומומלץ, עם מגוון פעילויות לילדים.


5. מוזיאון פורד – Ford's Theatre

ב – 14 באפריל בשנת 1865 נרצח הנשיא אברהם לינקולן בתיאטרון פורד, בעודו צופה בהצגה. כיום מתחת לתיאטרון (שעדיין פעיל!) ישנו מוזיאון, המספר את סיפור הרצח, ואף ישנה אפשרות לבקר בבית פטרסון ממול, אליו נלקח אברהם לינקולן לאחר ההתנקשות ובו נפטר יום למחרת.


6. המוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות של אמריקאים-אפריקאים –

National Museum of African American History & Culture

בזמן תקופת כהונתו של הנשיא אובמה, נחנך מוזיאון חדש, אשר עוסק בקהילת השחורים בארצות הברית, ובתרומתה לאומה האמריקאית. המוזיאון מאפשר הצצה מרתקת להיסטוריה האמריקאית, הכוללת סחר בעבדים, מלחמת אזרחים, הפרדה גזעית ועוד.


7. סיורים מודרכים בעיר – DC by Foot

לכל מי שמעוניין להעמיק ולהעשיר את הידע, יכול להצטרף למגוון סיורים רגליים מודרכים ובחינם (נהוג להשאיר טיפ למדריכ/ה בתום הסיור). שימו לב שיש להזמין את הטיול מראש בקישור הבא: https://bit.ly/2QVrg4x

במידה ואינכם יכולים להגיע – אנא דאגו לבטל את ההזמנה.


8. ג'ורג'טאון – Georgetown

שכונה ותיקה, שעוד היתה קיימת לפני שוושינגטון הוקמה. מדובר בשכונה יפה ושוקקת חיים, עם בניינים מהמאה ה – 18, בתי קפה ומסעדות ושלל מקומות בילוי. הרחוב הראשי הוא M Street, אך אל תפספסו את הרחובות הקטנים והעתיקים של השכונה, וקפה ומאפה בוושינגטון הרבור ליד נהר הפוטומק.


9. מרינת המזח – The Wharf Marina

בקצה הדרומי של שדרת המול ממוקמת מרינת המזח, שם תוכלו ללכת לאורך הטיילת היפה, להנות ממגוון מסעדות ומקומות בילוי, וגם לצאת לשיט אם תרצו.


10. הופעה במרכז קנדי לאמנויות הבמה - The John F. Kennedy Center for the Preforming Arts

מרכז תרבות ומוסיקה מרשים, ובו מדי יום בשעה 18:00 הופעה בחינם 😊 אין צורך בכרטיסים, אלא אם כן מצוין באתר אחרת. שימו לב – החניה במקום כן בתשלום.

מצרפת את הקישור ללוח ההופעות החינמיות: https://bit.ly/2QZuaFv


בזאת הסתיים החלק השני על העיר הנהדרת וושינגטון – וזאת עוד מבלי שהתייחסתי לטבע הנפלא המקיף את העיר, ושלל האטרקציות והפארקים מסביבה.


מעוניינים במידע נוסף על האזור? יש לכם טיפ מנצח על וושינגטון? מוזמנים להגיב!

נתראה בשבוע הבא 😊


אודות הכותבת

שלי גוטנר-הוך היא בעלת חברת רוד טריפ, הבונה ומתכננת טיולים עצמאיים וטיולים פרטיים ליחידים ולקבוצות קטנות במבחר יעדים בארצות הברית וקנדה, באירופה ובבלקן.

bottom of page