top of page

הופעות בברודווי, ניו יורק

ההופעות בברודווי ידועות בכל העולם, וצפיה בהופעה שכזו היא חוויה אדירה!

אנשים רבים שומעים על ההופעות, רוצים ללכת להופעות - אבל אז פעמים רבות מסתבכים, לא מוצאים, או שכבר כן מוצאים - ורואים שהמחירים בשמיים...

ובשביל כל אותם האנשים (ועוד כמה על הדרך, שסתם רוצים להחכים וללמוד על דרכים נוספות להזמין הופעות), מיועד פוסט קצר זה 😊


בגדול, ניתן לחלק את אופן רכישת כרטיסי הופעות לשניים:


(1) רכישת כרטיסים מראש

(2) רכישת כרטיסים במקום (או בהתראה קצרה אם תרצו)


אז, בואו נתחיל;



רכישת כרטיסים מראש

אם אתם יודעים בדיוק איזו הופעה אתם רוצים לראות, ומעוניינים לרכוש כרטיסי מראש – ממליצה לבדוק בשני האתרים הבאים:



שימו לב – לבדוק בשניהם ולא באחד מהם, היות וחשוב להשוות את מחירי הכרטיסים (אחרי שהוספתם את כל התוספות והעמלות). אתרים שונים גובים עמלות שונות – ולעיתים ישנם פערי מחיר משמעותיים בינהם.

בנוסף, אם להופעה יש אתר משלה – תמיד תמיד כדאי לבדוק את האתר היעודי שלה.



רכישת כרטיסים במקום או בהתראה קצרה

במידה והנכם ספונטניים, וגם לא כל כך משנה לכן לאיזו הופעה ללכת (העיקר ללכת) - ישנן מספר דרכים מוזלות לרכוש כרטיסים:


TKTS Booth Time Square

דוכן בטיימס סקוור (ליד המדרגות המפורסמות) אשר בו תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים להופעות של אותו היום עם הנחה של עד 50% לכרטיס.


TODAYTIX

אפליקציה, המציעה למכירה כרטיסים עד חודש מראש (מבחינת האמריקאים – גם חודש קדימה נחשב לרגע אחרון) במחירים מוזלים.


קופת התאטרון

כן, ממש כמו פעם - הולכים פיזית (טוב, נו, אפשר גם לנסוע) לקופת התאטרון בו מתקיימת ההופעה באותו יום, ומבקשים לרכוש כרטיסים להופעה. אמנם לא בטוח שיהיו כרטיסים, וכרטיסים טובים - אך רוב הסיכויים שתקבלו את המחיר הכי זול שניתן לקבל.


רכישת כרטיסים במסגרת שבוע ברודווי ניו יורק

פעמיים בשנה - בספטמבר ובינואר-פברואר - ניתן לרכוש שני כרטיסים במחיר אחד, במסגרת שבוע ברודווי ניו יורק. מדובר למעשה ב - 50% הנחה מהמחיר המקורי - כלומר המחיר עדיין יכול להיות גבוה, אך אם יש הצעה ספציפית, שאתם מאד רוצים לראות - זו יכולה להיות אפשרות טובה. את הכרטיסים ניתן לרכוש מספר שבועות לפני המועד - בהתאם ללוחות הזמנים המפורסמים באתר. מאד מומלץ לנסות לרכוש את הכרטיסים עם פתיחת המכירה. פרטים נוספים בקישור הבא:


הגרלות

שיטה אהובה ופופולרית בקרב חובבי הצגות והופעות, שלא רוצים להוציא הרבה כסף על הופעות (במיוחד כשמדובר במשפחות – ואז גם מספרי הכרטיסים גדלים, וההוצאה בהתאמה). ישנן מספר הגרלות בהן ניתן להשתתף, ולזכות בכרטיסים להופעות במחירים מצחיקים. שני אתרים שאני ממליצה לבדוק:



לוטו

ה(!)דרך להשיג כרטיסים במחירים מעולים (מלך האריות ב - $30, המילטון ב - $10 ועוד) - אך בלוטו כמו בלוטו, הסיכויים אינם גבוהים... עדיין אפשר לנסות - אין מה להפסיד!

והנה הקישור:



ולמי שממש אין כסף - ובכל זאת רוצה לראות הופעה בברודווי

יש את האתר Brodway For Broke People - אשר כשמו כן הוא - מציע מגוון דרכים, מכירות והגרלות לוטו, אשר באמצעותן ניתן להשיג כרטיסים במחירים מצוינים. יחד עם זאת, שימו לב - חלק מהכרטיסים המוזלים נמכרים לאוכלוסיות מסוימות (סטודנטים, צעירים ועוד) - כך שלפני שרוכשים או מצטרפים להגרלה - בדקו האם אתם עונים על הקריטריונים.

והנה הקישור:


ובכל מקרה, ובאיזו דרך שתבחרו – אם אתם בניו יורק – אל תוותרו על הופעה אחת לפחות!


צפיה נעימה 😊



אודות הכותבת

שלי גוטנר-הוך הינה בעלת חברת רוד טריפ, הבונה ומתכננת טיולים עצמאיים וטיולים פרטיים ליחידים ולקבוצות קטנות במבחר יעדים באירופה ובבלקן, ארצות הברית וקנדה.

bottom of page